Publicon

Filozofia

Integrujemy komunikację

Corporate Shared Values

Wyprzedzamy zmiany

Media i konsumpcja informacji zmieniają się w skali dotychczas niespotykanej. Rozumiemy procesy, które nas otaczają, dlatego dopasowujemy się do potrzeb otaczającego nas świata. Nie jesteśmy bezrefleksyjnymi apologetami nowego wspaniałego, cyfrowego świata. Potrafimy jednak w nim się poruszać i wskazywać drogę firmom, osobom, instytucjom. Rozumiemy, czym jest funkcjonalność komunikacji - staramy się nie mówić za dużo, ale projektować komunikaty tak, by trafiały bezpośrednio do celu. Dlatego stawiamy na komunikowanie poprzez wiele kanałów, edukację, bliską współpracę z opiniotwórcami, szanujemy funkcję designu oraz dobrego projektu.

CSR, dzięki prostocie komunikacji, ewoluował w CSV, czyli Corporate Shared Values. Wizerunek i wartości tworzone przez firmę lub instytucję wraz z jej grupami interesariuszy to esencja public relations. Bo co lepiej tworzy relacje, niż wspólne budowanie? Realizujemy te strategie poprzez łączenie celów biznesowych z otoczeniem społecznym poprzez nowe media. W ten sposób budujemy reputację naszych partnerów, zacieśniamy ich relacje z grupami odbiorców, a także inwestujemy w kapitał ludzki, który - o ile jest dobrze realizowany - jest najlepszą inwestycją.

Inwestujemy w edukację swoją i naszych partnerów. Organizujemy wiele akcji edukacyjnych (konferencje, warsztaty, szkolenia), współpracujemy z uczelniami wyższymi, wydajemy dość dużo publikacji, pomagamy zrozumieć. Robimy to nie tylko dlatego,
że doceniamy wartość wynikającą z relacji, ale także dlatego, że jednym z fundamentów Agencji ustaliliśmy antycypowanie nowych trendów w komunikacji. Dlatego też praca z nami to gwarancja ciągłej zmiany i podróży po arcyciekawym świecie komunikacji społecznej.

Oferta

Media relations

+

Poprawa wizerunku

+

Employer branding i komunikacja wewnętrzna

+

Social media relations

+

Projektowanie graficzne

+

Public affairs

+

Newsroom

Gdzie wyjechać na Boże Narodzenie?

Press Release

Turnon magazine